Länge sedan, JAG HAR STIRA NYHETER!

Hej!
Jätte länge sedan men just nu har jag ingen tid för ursäkter! EN AV MINA FAVORITBÖCKER (fallen ängel även känd som hush hush) SKA KOMMA UT PÅ FILM!!!! DIVERGENT (ännu en av mina favorit böcker) SKA OCKSÅ KOMMA UT, fast det visste jag redan MEN JAG FICK REDA PÅ HUSH HUSH ALLDELES NYSS OCH JAG GRÄT NÄSTAN AV GLÄDJE!! Å HERRE GUD! Jag rekommenderar verkligen fallen ängel starkt, jag har en recension uppe på bloggen, det e en fantastisk bok och det finns även två böcker till och en tredje ska komma ut på svenska den femte maj i år! Åh det här e så spännande!! Kan inte vänta tills jag får se filmen!! Jag måste nog köra igång bloggen igen, det har varit ett bra tag sen nu. Kanske lägger upp en ny recension snart, men vi får se. En recension på filmer kommer absolut upp. Även en recension på andra hunger games filmen ska jag se till att lägga ut, och en recension på divergent filmen + boken, så nu ska vi kicka igång bloggandet igen.

Kom ihåg fortsätt läsa, varje bok är en resa.


//summer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0